Vi siger velkommen til omkring 55.000 gæster på Severin hvert år.

Det betyder at vi har kontakt med rigtig mange mennesker hver dag.

Vi har klare holdninger, og vi har stor fokus på vores CSR arbejde, og en helt fastlagt strategi for, hvordan vi arbejder med CSR på følgende områder:

Socialt ansvar på Severin
Severins særlige DNA
Miljøhensyn på Severin
Du stiller krav – det gør vi også

Corporate Social Responsibility (CSR) er betegnelsen for virksomheders arbejde med at integrere sociale og miljømæssige hensyn i deres forretningsaktiviteter og i deres interaktion med interessenterne. ‘Virksomheden samfundsansvar’ er en dansk betegnelse for begrebet.

De bløde værdier – ærlighed, glæde, respekt og professionel afslappethed – har vi hele tiden med os i vores daglige gang på Severin.

 

 

Det, som for mig gør, at Severin adskiller sig fra andre kursussteder er:
1. I er topprofessionelle - og samtidig uformelle. Højskoleatmosfæren/andelstanken præger også jeres måde at agere i jeres job på, og det sætter jeg umådelig pris på. I er ikke uniformer!
2. Den meget smukke æstetiske måde, som Severin er bygget og indrettet på værdsætter jeg højt. Jeg trives i den grad på stedet.
3. Uanset om vi er mange på stedet eller få er der en stille atmosfære, som jeg holder rigtig meget af. Jeg tror I indimellem har meget travlt - og pludselig opstår der noget I ikke har forudset - men alligevel så foregår alt med meget ro og harmoni. Det er dejligt at opleve og se. Lisbeth Jacobsen, UCL