Du har arbejdet nat og dag på det perfekte møde, alle detaljer spiller, selv pauser er nøje tilrettelagt. Men hvad kan du gøre for at få givet deltagerne den ekstra oplevelse, så de også husker mødet?
Her får du vores 6 tips, så du ikke går i glemmebogen.
Som vært/ordstyrer er det vigtigt, at du giver noget af dig selv. På den måde bliver du nemmere at relatere sig til. En upersonlig og distanceret vært, som gemmer sig bag sin professionalisme bliver hurtig glemt. Smil og hav et godt glimt i øjet samtidig med, at du viser din menneskelighed. Få deltagerne til at føle sig velkommen og til at føle sig set. Det samme gælder for dine foredragsholdere. Det er vigtigt, at de skaber indlevelse og gør sig relaterbare.
Sørg for at programmet er veldisponeret, og at indholdet er relevant. Husk altid at inddrage relevante øvelser for at skabe interaktion med deltagerne. Overvej hvilke præsentationsteknikker, som vil gøre sig bedst, og om de klassiske metoder kan udfordres. Det er ikke altid, at powerpointpræsentationer eller gruppefremlæggelser er den bedste måde at skabe et dynamisk indhold. Prøv at udfordre rammerne.
Alle har en interesse i, at de rigtige mennesker er samlet. Deltagerne skal have en oplevelse af at være havnet i det rette forum, så de ikke føler at konferencen er spild af tid. Deltagerne skal gerne føle, at de får noget nyttigt med hjem, og at de har mulighed for at networke og kan sparre med hinanden. Netværk er en vigtig del af konferencen og mange vil gerne tilføje de nye kontakter til LinkedIn.
Få deltagerne til at føle et ansvar for dagens indhold og lad dem føle, at de har en indflydelse på dagens resultat, og at de skaber noget sammen. Afslut med en debat, som gerne kommer til at fortsætte efter mødets afslutning. Inviter til en lukket gruppe, hvor deltagerne er velkomne til at deltage, så de kan fortsætte snakken og gerne erfaringsudveksle indenfor området.
Omgivelserne, personalet og forplejningen er en stor del af arrangementet. Sørg for at alle faciliteter er på plads og opfylder arrangementets behov. Husk også at give stedet besked hvis nogle deltagere har specielle ønsker f.eks. i forhold til forplejningen. Derved sikrer du, at de får en god oplevelse og føler sig set.
Få deltagerne til at udfylde et evalueringsskema og kombiner det gerne med en lille konkurrence, hvor de kan vinde noget, så deltagerne får lyst til at udfylde skemaet. Husk at skemaet kun skal indholde få, enkle og relevante spørgsmål, så det ikke skaber irritation.
Efter mødet skal der også gerne følges op, når deltagerne har haft mulighed for at reflektere over arrangementet. Ved opfølgningen er det vigtigt, at du tilbyder dem noget nyt. Gør det eventuelt i forbindelse med, at du fremsender materialet fra foredragene og spørg, om de har nogle spørgsmål hertil.
Vi er ejet af Coop.
Vi siger velkommen til rundt regnet 90.000 gæster på Severin hvert år, så det betyder at vi har kontakt med rigtig mange mennesker hver dag.
Der er 107 værelser på Severin: i alt 50 værelser med 2 senge, 13 enkeltværelser og 22 værelser med en Queen size seng (140×200)
Byggeriet af en helt ny konferencebygning stod klart i februar 2021, og her har vi på Severin samlet hovedparten af vores mødelokaler.
Det største lokale kan huse 300 personer i biografopstilling, og her er også en enestående udsigt ud over bæltet.
Se alle vores lokaler her.
FDBs bestyrelse havde længe haft et ønske om at bygge en skole, hvorpå medarbejdere i brugsforeningerne kunne lære om købmandskab, butiksledelse og andelsbevægelsen, men først i foråret 1932 begyndte opførelsen af Andelsskolen i Middelfart. Skolen havde åbning den 3. december 1932, og det første hold elever startede på Andelsskolen den 16. januar 1933.
Priser på hotelovernatninger er markedsbestemte, og svinger derfor fra dag til dag. Vi har særlige priser hvis du afholder en fest eller julefrokost hos os.
Hvis du vil have den bedst mulige overnatningspris hos os, så kontakt os direkte, enten på severin@severinkursuscenter.dk eller på telefon 63 41 91 00.
En konference kan defineres som et større, officielt møde, hvor deltagere gennem oplevelser, foredrag, underholdning, taler og diskussioner udveksler viden, erfaringer og synspunkter vedrørende bestemte emner. Formålet kan være, at formidle ny viden, skabe debat, sælge bestemte produkter, og lignende.
Ja, Severin har egen gratis parkeringsplads, med el-ladestander til elbiler. (OK’s app kan benyttes)
En Severiner er en der arbejder på Severin.
De bløde værdier – ærlighed, glæde, respekt og professionel afslappethed – har vi hele tiden med os i vores arbejde, og de definerer os som Severinere.
Vi er stolte af at være Severinere – og vi ved, at det forpligter! Derfor arbejder og handler vi hver dag ud fra vores vitale sætninger:
Vi har fem særlige værdier på Severin: Glæde, Autenticitet, Ansvarlighed, Tryghed og Value for money, – og det er netop disse værdier der driver vores rigtig gode arbejdsplads hver dag, og de kommer til udtryk i alt, hvad vi foretager os.
For Severinerne betyder det, at:
Priserne hos Severin kan variere afhængigt af dit ophold (f.eks. de datoer du vælger, hotellets regler osv.).
Se priserne og book gerne direkte ved at indtaste dine datoer her:
https://sev.bookingportal.net/booking/search?HotelCode=SEV.
CVR nr.: 31 93 63 30
CVR nr.: 31 93 63 30
© Severin. All rights reserved.