SKAL DU ARRANGERE KURSUS, KONFERENCE, ÅRSMØDE ELLER ANDET HVOR DU SKAL HAVE STYR PÅ MANGE DELTAGERE?

Som gæst hos os tilbyder vi dig nu en GRATIS service, som kan varetage opgaverne omkring tilmeldinger, når det kommer til arrangementer, – store som små, interne kurser, møder, samlinger og events.

Med vores software platform, kan du styre og administrere de processer, der er i forbindelse med:

  • Udsendelse af invitationer
  • Betaling
  • Administration før og under afholdelsen
  • Opfølgning på arrangementet

Kontakt os og hør meget mere om hvad vi kan hjælpe dig med både før, under og efter dit næste arrangement!

NemTilmeld kan hjælpe dig med:

At sende invitationer:
håndterer ved at sende de personer, der direkte inviteres via mail eller blot et link, der bruges af alle, der ønsker at tilmelde i en begivenhed. Du kan lave en begivenhed, der inviterer specifikke personer eller grupper, og du kan gøre det åbne eller lukke begivenheder.

At få betaling:
Betalingsaftale, hvilket betyder at, du kan bruge vores betalingsaftale via Nets, så kan du betale med Dankort/Mastercard/VISA (Du kan også bruge din egen betalingsaftale).

Administration før arrangementet: 

Du kan holde styr på de tilmeldinger, der kommer ind, både via tilmeldingswebstedet, men du kan også tilmelde de personer, der ringer ind for at tilmelde sig. Du får oversigt over antallet af deltagere, så du kan udvide eller flytte til et andet lokale, informere andre om mad og drikkevarer m.m.

Når betalingsfrist for tilmelding er udløbet:

Hvem er registreret?
Er der personer med specielle ønsker?
Skal deltagerne modtage en særlig besked før arrangementet?
(Eks.: arrangementet skal flyttes på grund af antallet af deltagere, en plan eller et programoversigt osv.).

Under arrangementet:

Har du overblik?
Print deltagerliste
Lav navneskilte

Opfølgning på arrangementet:

Når arrangementet er afholdt, kan deltagernes liste bruges samt med de registrerede personer, invitere dem næste år, tilbyde nyt kursus eller arrangement, og meget mere.

Det, som for mig gør, at Severin adskiller sig fra andre kursussteder er:
1. I er topprofessionelle - og samtidig uformelle. Højskoleatmosfæren/andelstanken præger også jeres måde at agere i jeres job på, og det sætter jeg umådelig pris på. I er ikke uniformer!
2. Den meget smukke æstetiske måde, som Severin er bygget og indrettet på værdsætter jeg højt. Jeg trives i den grad på stedet.
3. Uanset om vi er mange på stedet eller få er der en stille atmosfære, som jeg holder rigtig meget af. Jeg tror I indimellem har meget travlt - og pludselig opstår der noget I ikke har forudset - men alligevel så foregår alt med meget ro og harmoni. Det er dejligt at opleve og se. Lisbeth Jacobsen, UCL