Er I klar til et festligt indspark?
Musik og Underholdning
Underholdning til jeres næste event
Skal jeres arrangement piftes op med dinnermusik, jazz eller måske en anden form for underholdning? Vi hjælper jer gerne videre med vores bedste bud på et festligt indslag til jeres arrangement, hvad enten I har brug for musik til middagen, en dygtig DJ eller et underholdende indslag.
Mulighederne er mange, og det er kun fantasien, der sætter grænser. Her er lidt eksempler på, hvad vi kan hjælpe jer med at arrangere:
• Stomp
• Tryllekunstner
• Baggrundsmusik til reception eller middag
• Band/orkester med fra 2 til 5 personer
• Teatertjenere
• Korsang
• Hypnose (psykologisk underholdning)
• Myselfie
• Tip en 13’er
Information
Deltagere: 10 – 100 personer
Varighed: 60 – 150 minutter
Tidspunkt: Hele året
Pris: kr. 315,- pr. person inkl. moms
Grundpris: kr. 1.875,- inkl. moms
Praktisk information:
Tilrettes efter jeres ønsker
Mødested:
Efter aftale
Kontaktinformation:
Severin
63 41 91 00
severin@severinkursuscenter.dk
Lad os sammensætte en konferencepakke med teambuilding, der matcher jeres ønsker og behov.
Overvej også
Smag der forener
”Vin forfiner, øl forener”, sagde W. Scott Griffith. Kombinér en fælles ølsmagning med gode historier om de gamle bryggemetoder, jagten på gæringens perfekte bobler og glæden ved den gode smag. I skal smage specialøl fra Trolden Bryggeri, der med kærlighed til håndværket brygger dansk mikroøl, når det er bedst.
Smagsoplevelse til ganen
Afrund en indholdsrig dag med en ginsmagning og bliv udfordret på den måde, I har nydt jeres Gin/Tonic på frem til i dag – måske finder I en helt ny variant som skal være den foretrukne fremover? Trolden Bryghus giver jer indsigt i historien bag denne helt særlige drik, som I naturligvis skal smage flere varianter af.
En pause helt nede på jorden
Ved bålets knitrende flammer får I en velfortjent pause fra dagsprogrammet og nyde snobrød med bajer og sodavand, eller marshmallows med kaffe/the. Vi tænder op i bålet foran Pauseriet og udruster jer med varme tæpper, når temperaturen sænker sig. Kan bookes som både eftermiddags- og aftenarrangement.
Markér mærkedage med Party In A Box
Skal I i forbindelse med jeres næste arrangement på Severin fejre virksomhedens jubilæum? Skal I launche et nyt produkt? Måske er der en ansættelsesmilepæl, der skal markeres? Uanset hvad anledningen er, kan I have et ønske om at gøre noget ekstra ud af oppyntningen.
Vi har allieret os med en dygtig samarbejdspartner i Party In A Box, der kan hjælpe jer med at skabe rammerne for jeres fejring.
Party In A Box har mange års erfaring med at pynte op til både små og store arrangementer, og I kan helt sikkert inde en løsning, der passer til jeres behov.