fbpx
Moderne mødefaciliteter og aktviteter

Konferencefaciliteter

Møde - Kursus- Konference

Moderne konferencefaciliteter

Gode konferencefaciliteter er udgangspunktet for enhver succesfuld afholdt konference.

Det kan være en stor mundfuld at planlægge en konference. Derfor ved vi, hvor vigtigt det er, at du som beslutningstager, koordinator eller mødeleder kan stole på, at konferencefaciliteterne er i orden.

Vi gør altid vores bedste for, at du kan holde det bedst mulige møde, facilitere det bedste kursus eller arrangere en konference med succes. Vores vigtigste opgave, er at du som gæst hos os, får de aller bedste rammer og de mest indbydende konferencefaciliteter når du besøger os.

Kursuslokaler med udsigt
Kursuslokaler med udsigt
Pauseområde i kursuslokale med udsigt
Pauseområde i kursuslokale med udsigt

Ny, moderne konferencebygning med endnu bedre udsigt

Igennem de senere år har vi haft en stadig stigende efterspørgsel på mødelokaler, festlokaler og hotelværelser. Derfor er vi utrolig stolte og glade for, at vi nu kan byde indenfor i vores sprit nye konferencebygning med store, lækre og lyse konferencelokaler. De kan alle rumme fra 20 personer og opefter, og det største lokale kan have helt op til 300 personer.

Samtidig med udvidelsen får vores gæster en endnu større glæde af den smukke udsigt over Lillebælt. Alle lokaler ligger på en bakketop med et suverænt overblik over bugten og de to broer. Det bliver muligt at se langt ud over Hindsgavl-halvøen helt til Fænø.

Vi tager hensyn til vores gæster

Udbygningen af Severin er foregået i  flere faser og er planlagt, så det har taget mest muligt hensyn til gæsterne. Hele projektet startede i marts 2019, og den første bygning åbnede i januar 2020. De tre lokaler, der først blev brugt som konferencelokaler, bruges i dag som restaurantlokaler – Panorama 1 og Panorama 2. Vi får dermed en langt større restaurantkapacitet, og med navnene Panorama siger det sig nok lidt selv, at vi har udnyttet den flotte beliggenhed, med store vinduesfacader så du som gæst kan nyde den fantastiske udsigt til Lillebælt og broerne.
I underetagen har vi fået et lokale til aftenhygge, sammen i et lækkert loungeområde, som vi kalder ”Pauseriet”. De 2 nye restauranter Panorama 1 og 2, kan slås sammen til én restaurant, så nu har vi restaurantfaciliteter der både kan bruges som frokost- og middagsrestauranter til konference- og kursusgæster, men også til fester, bryllupper og personalefester med alt fra 10 til 150 personer.

Ny restaurant og nye konferencefaciliteter med udsigt

Vi har fået mange fleksible muligheder samt store lokaler, hvor vi kan tilbyde konferencefaciliteter til op til 300 personer i biografopstilling. Alt i alt har vi i dag i den nye konferencebygning 8 store konferencelokaler, hvor de 4 største er: Himmel og Hav, samt Bro og Bælt, – alle forsynet med store vinduespartier som vender ud mod Lillebælt.

Sommeren 2021 bygger vi 31 nye værelser, så vi i alt har 107 værelser, som står klar i efteråret 2021.

Alle vores konferencelokaler har naturligvis konferencefaciliteter som projektorer og en PC til fri afbenyttelse. De kan ydermere udstyres med lydanlæg, TV/video, DVD-kameraer, eller hvad du skulle have brug for.

Du er altid velkommen til at komme forbi til en rundvisning, så du kan få en fornemmelse af stemningen i huset og kan se vores moderne konferencefaciliteter.

Restaurant Panorama med enestående udsigt til Lillebælt
Restaurant Panorama med enestående udsigt til Lillebælt
Lokaler med udsigt til Lillebælt
Lyse moderne lokaler med udsigt til Lillebælt
Vores restaurantlokaler har panoramablik til Lillebælt
Vores restaurantlokaler har panoramablik til Lillebælt
Udsigt til Lillebælt fra vores nye eksklusive lokaler.
Udsigt til Lillebælt fra vores nye eksklusive lokaler.
Vores ikoniske trappe i den nye konferencebygning
Vores ikoniske trappe i den nye konferencebygning

Søde teknikere og gratis teambuildingøvelser

Per og Esben styrer teknikken hos Severin og er altid på pletten for at hjælpe dig. De er aldrig mere end et telefonopkald væk, og de sætter en stor ære i at vores konferencefaciliteter altid spiller max.

Til alle konferencekoordinatorer tilbyder vi i øvrigt en række gratis teambuildingøvelser og ice breakers. Derudover samarbejder vi med eksterne konsulenter, som altid står klar til at skræddersy teambuilding aktiviteter. Hvis tiden og økonomien er til det, kan de give dine deltagere en ekstra oplevelse, som de aldrig vil glemme.

Har du brug for hjælp til det praktiske?

Vi ved, at det kan være en stor opgave at arrangere et kursus, en konference, et årsmøde eller et andet stort arrangement.  Møde- og kursusadministration er vigtigt, når der er mange deltagere, og der er meget at holde styr på. Derfor har vi valgt at tilbyde denne ekstra service til vores gæster.

Holder du dit arrangement hos os, vil vi rigtig gerne hjælpe dig med alt det praktiske! Defor tilbyder vi, at du kan gøre brug af vores software platform, NemTilmeld – helt uden beregning.

Se mere om kursus- og konferenceadministration her.

Per sætter en ære i at alt står snorlige til din konference
Per sætter en ære i at alt står snorlige til din konference

Et godt sted at blive klogere. Punktum.

Læs mere

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk