MODERNE MØDEFACILITETER OG AKTVITETER
Konferencefaciliteter
MØDE - KURSUS- KONFERENCE
Gode rammer og indbydende konferencefaciliteter
Leder du efter et sted, der kan danne de perfekte rammer om dit næste arrangement? Hos Severin tilbyder vi ikke blot konferencefaciliteter, men også en helhedsoplevelse, der sikrer, at dine gæster forlader stedet med et smil på læben. Med fokus på autentiske oplevelser, en imødekommende atmosfære og velsmagende mad, sørger vi for, at dit arrangement bliver en succes fra start til slut. Hos os er du i trygge hænder, og vores dedikerede team står klar til at hjælpe med alt, hvad du har brug for, så din konference bliver uforglemmelig.
Det kan være en stor mundfuld at planlægge en konference. Derfor ved vi, hvor vigtigt det er, at du som beslutningstager, koordinator eller mødeleder kan stole på, at konferencefaciliteterne er i orden.
Vi gør altid vores bedste for, at du kan holde det bedst mulige møde, facilitere det bedste kursus eller arrangere en konference med succes. Vores vigtigste opgave, er at du som gæst hos os, får de bedste rammer og de mest indbydende konferencefaciliteter.
Ny konferencebygning med endnu bedre udsigt
Igennem de senere år har vi haft en stadig stigende efterspørgsel på mødelokaler, festlokaler og hotelværelser. Derfor er vi stolte og glade for, at vi nu kan byde indenfor i vores spritnye konferencebygning med store, lækre og lyse konferencelokaler. De kan alle rumme fra 20 personer og opefter, og det største lokale kan have helt op til 300 personer.
Alle lokaler ligger på en bakketop med et suverænt overblik over bugten og de to broer. Du kan glæde dig til en fantastisk udsigt, hvor det bliver muligt at se langt ud over Hindsgavl-halvøen og helt til øen Fænø.
Vores gæster er vores førsteprioritet
Udbygningen af Severin blev planlagt for at imødekomme vores gæsters efterspørgsel. Projektet startede i marts 2019, og den første bygning åbnede i januar 2020. De tre lokaler, der først blev brugt som konferencelokaler, bruges i dag som restaurantlokaler – Panorama 1 og Panorama 2. Vi får dermed en langt større restaurantkapacitet, hvor du som gæst kan nyde den fantastiske udsigt til Lillebælt og broerne.
I underetagen har vi indrettet et hyggeligt loungeområde, som vi kalder “Pauseriet”, hvor man kan slappe af og nyde aftenen sammen. De to nye restauranter, Panorama 1 og 2, kan kombineres til én stor restaurant. Dette giver os fleksible faciliteter, der kan bruges til frokost og middag for konference- og kursusgæster, samt til festlige arrangementer som bryllupper og firmafester med plads til alt fra 10 til 150 personer.
Fleksible faciliteter til din konference
Vi har fået mange fleksible muligheder samt store lokaler, hvor vi kan tilbyde konferencefaciliteter til op til 300 personer i biografopstilling. Alt i alt har vi i dag i den nye konferencebygning 8 store konferencelokaler, hvor de 4 største er: Himmel og Hav, samt Bro og Bælt, – alle forsynet med store vinduespartier som vender ud mod Lillebælt.
Sommeren 2021 byggede vi 31 nye værelser, så vi i alt nu har 107 værelser, de sidste stod klar i efteråret 2021.
Jeres konference, vores tekniske ekspertise
Vi går længere end blot at tilbyde de perfekte rammer for din konference – vi sørger også for, at alt det tekniske kører uden problemer. Lad os tage os af teknikken, så du kan fokusere på det vigtigste – din konference.
Hos Severin er vores tekniske ekspertise i sikre hænder hos Per og Esben, som sørger for, at alt fungerer gnidningsfrit. Uanset om du har brug for hjælp med lyd, lys eller andre tekniske aspekter, er de altid klar til at assistere, og de er aldrig mere end et telefonopkald væk. Per og Esben går op i hver detalje og tager stolthed i at sikre, at vores konferencefaciliteter altid lever op til de højeste standarder. Med dem ved din side, kan du være tryg ved, at teknikken altid spiller, så din konference bliver en succes.
Interesseret i gratis teambuildingøvelser? Det faciliterer vi!
Som konferencekoordinator hos Severin får du adgang til en bred vifte af gratis teambuildingøvelser og ice breakers, der kan være med til at styrke samarbejdet og skabe en positiv stemning blandt deltagerne. Vores erfarne team står klar til at hjælpe dig med at vælge de øvelser, der passer bedst til dit program og dine deltageres behov.
Udover vores interne tilbud, samarbejder vi også med en række dygtige eksterne konsulenter, som kan skræddersy unikke og mindeværdige teambuildingaktiviteter, der passer præcis til jeres arrangement. Uanset om du søger noget simpelt og sjovt eller en dybdegående teamoplevelse, har vi løsningerne, der kan løfte din konference til et nyt niveau.
Vi hjælper med det praktiske til jeres konference
Vi ved, at det kan være en stor opgave at arrangere et kursus, en konference, et årsmøde eller et andet stort arrangement. Møde- og kursusadministration er vigtigt, når der er mange deltagere, og der er meget at holde styr på. Derfor har vi valgt at tilbyde denne ekstra service til vores gæster.
Holder du dit arrangement hos os, vil vi rigtig gerne hjælpe dig med alt det praktiske. Derfor tilbyder vi, at du kan gøre brug af vores software platform, NemTilmeld.
Se mere om kursus- og konferenceadministration her. Vi glæder os til at planlægge din konference sammen med dig!